Gelegen in het noorden van Limburg, in het stedelijk sportpark van 30 ha te midden van het Limburgse groen en aan de rand van natuurgebied De Sahara, ontdekt u een oase van ideeën.  Ervaar met De Soeverein een hypermoderne topevenementenhal die eigentijds is en tegemoetkomt aan al uw eisen.

De centrale arena van de Soeverein biedt met meer dan 5.000 m² een bijzonder geschikte ruimte voor grootschalige evenementen.  Bovendien is de accommodatie aantrekkelijk en universeel.  De aanwezigheid van vaste en telescopische tribunes, artiestenloges, Vipaccommodatie, uitstekende geluids- en lichtinstallatie, tele- en videodistributie, elektriciteit, water, telefoon, maakt de meest diverse evenementen, massamanifestaties, rechtstreekse TV-opnamen enz. mogelijk.  Afhankelijk van het soort evenement biedt de hal plaats aan 1.000 tot 8.000 personen.

Door haar uiterst functionele en flexibele infrastructuur leen de centrale arena leent zich uitstekend voor de organisatie van grootschalige evenementen zoals grote sportmanifestaties, concerten en festivals , beurzen, bedrijfsfeesten, tentoonstellingen, massavergaderingen en –banketten, radio- en TV-producties